.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف ايستاد ،آفتاب تابيد ، رييس جمهور نيآمد
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ...
برف ايستاد ،آفتاب تابيد ، رييس جمهور نيآمد

هيچ مشكلي براي سفر رييس جمهور براي گيلان وجود ندارد و ما منتظر شرايط مساعد جوي براي تشريف فرمايي دكتر احمدي نژاد به گيلان هستيم . اينها جملاتي بود كه مهندس علي عبدالهي استاندار گيلان دو هفته پيش در جلسه شوراي اداري اين استان عنوان كرد .

از آن روز تاكنون همه مقدمات كار براي سفر دكتر احمدي نژاد در اين استان فراهم شد و حتي پوستر هاي تبليغات سفر وي نيز چاپ و در اختيار شهرستانهاي مختلف قرار گرفته است .

در اين زمينه حتي اسامي خبرنگاران همراه رييس جمهور براي پوشش اخبار و رويدادهاي اين سفر نيز از نشريات دريافت و تداركات لازم نيز انجام گرديد .
حتي خبرهاي رسيده از برخي شهرستانهاي استان گيلان نيز حاكي از آن است كه در اين روزها جايگاه محل سخنراني رييس جمهورآماده و بنرهايي از تصاوير وي در اين شهر ها نيزنصب شده است .

اگر چه خبر سفر رييس جمهور به استان گيلان از آغاز سال جاري تاكنون هر روز در اذهان عمومي مرور مي شود و حتي مردمان دورترين نقطه استان گيلان هم با وَر رفتن پيچ راديو و تلويزيون خود منتظر شنيدن خبر ورود دكتر احمدي نژاد به گيلان هستند ، اما اين سفر هنوز تحقق نيافته و آرزوي مردم گيلان و به خصوص قشر آسيب پذير براي چشيدن طعم شيرين عدالت دولت مهر ورز برآورده نشده است .

چرا و به چه دليل بودن عدم اين سفر تاكنون و به تعويق افتادن آن را نمي دانيم . اما اگر بهانه آن شرايط نامناسب جوي است ، بايد گفت دكتر احمدي نژادآنگونه كه نشان داده اند مردي نيستند كه سختي راه و شرايط جوي ، ايشان را از ديدار مردم و عهدي كه با آنان بسته است محروم كند .زيرا همانگونه كه در خبرها آمده بود سال گذشته در همين ايام برغم بارش برف در يكي از استانها و عدم پرواز هواپيما، خود را به آن استان رسانده و با مرده آن ديار ديدار كردند .

حال چرا شرايط جوي بايد بهانه اي براي عدم حضور رييس جمهوري اسلامي ايران به گيلان و ديدار با مردم اين استان و شنيدن خواستگاهها و مطالبات آنان باشد باز هم ما نمي دانيم ، اما امروز و فردا كردن سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به استان گيلان و عدم تحقق آن تا به امروز زمينه ساز بروز شايعات مختلفي در اين استان شده است كه عدم توجه به اين امر مي رود تا به چالشهايي جدي تبديل شود .
عدم تحقق سفر رياست جمهوري به گيلان و هيات همراه ايشان بر ذهنيت مردم اين استان هم تاثير گذاشته است و شايد تكرار اين هفته و آن هفته كردن سفر دكتر احمدي نژاد ديگر براي آنان عادي شده است .

مردم استان گيلان انتظار دارند تا آقاي رييس جمهور با سفر خود به اين استان همانگونه كه در سفر تبليغات انتخاباتي خود در سال 84 به مردم گيلان قول رفع مشكلات و تحقق عدالت توسعه را در اين استان داده بودند ، اينك با حضور در جمع مردم رنجديده گيلان كه طعم محروميتهاي پنهان مانده پشت طبيعت سبزشان هر روز رنجورترشان مي كند ، آلامي بر اين دردها باشد .

مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي مشخص گردد تا گيلان نيز در سايه دولت عدالت محور وي به عدالت توسعه دست يابد ./ يونس رنجكش


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.